Weet iemand hoe je dit moet maken?
Zie foto.
Ik heb nu vakantie en wil dit van muur tot muur maken z'n halve meter hoog met opbergruimte aan de onderkant.
Bron van de foto: eenigwonen.nl. Gevonden op Google Afbeeldingen.
Pak een meetlat, potlood, papier. Bedenk een plan, check nog een keer extra of het stevig genoeg is. Bekijk welke materialen een gereedschappen je nodig hebt en ga naar de bouwmarkt. KIJK bij de bouwmarkt vervolgens eerst even wat je materiaal kost !!! (bouwmarkten zijn verre van goedkoop) Schaf (eventueel) het benodigde materiaal aan en ga aan de slag. Je zult jezelf verbazen (dat heb ik mezelf ook gedaan ;-D)
de afstand van muur tot muur b.v.
Moet het er precies zo uitzien of past dat niet?
In de basis is dit niets meer als een balk van muur tot muur en een stevige regel aan de achtermuur, daartussen dunnere balkjes met eventueel balkdragers.
Houd het in ieder geval open onder het bed voor de ventilatie van het matras.
De voorkant kun je zelf maken of eventueel met lage keukenkastjes.
Misschien moet je dan gaan slapen met knie- en armbeschermers en een helm op.
Maar als het lades zijn dan moet er wel ruimte zijn om ze te openen.. als deze naar achteren doorlopen, dan kunnen ze niet helemaal open, er staat een pallet? met kussen erop voor.
(zie ook de lades/deurtjes aan de rechter zijkant) Aan de rechter kant zou ik die nooit zo maken, daar haal je je schenen aan open.
Het zou me niets verbazen als je de voorkant van dit bouwsel openklapt, er dan een keukentje te voorschijn komt :-)
Kwa constuctie zelfs sneller te maken dan 5 diepe lades. Of recht omhoog, maar dat is ingewikkelder.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.