Hoe kan ik een doorgezaagde grenen kast weer onzichtbaar in elkaar lijmen/vastmaken?
Schitterende grenen buffetkast gekocht via Marktplaats voor ca €160 met glazen deuren en drie zijraampjes met glas aan beide kanten van de kast. Super mooi!
Maar hij kan niet uit elkaar en nu blijkt ie niet de wenteltrap op te kunnen naar de huiskamer (drive-in) en past ook niet via het raam.... (mijn hele huis staat daarom vol mijn ikea, wilde nu wel eens iets dat 'leeft' en warmte uitstraalt, tsja...)
En nu....?
Weer verkopen of de gok wagen en hem doorzagen en proberen weer mooi in elkaar te zetten? (Dan is horizontaal doorzagen slimmer dan verticaal, denk ik, of niet?)
Kan dat en hoe doe ik dat? Welke zaag gebruik ik ed en hoe zet ik hem weer netjes en onzichtbaar in elkaar, lijm?
Alvast bedankt!
Past ie dan wel via de trap? Ik zou eerst kijken of ie niet op een andere manier uit elkaar kan. Een beetje wiebelen en misschien zit het al ergens een beetje los.
Het is wel van belang,dat de achter wand intact blijft,die houd de hele kast bij elkaar.Dus nooit de hele achterkant verwijderen.
En geloof mij,ik heb er in m,n werkzame leven wel tienduizend in elkaar gezet, denk wel meer.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.