Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn deur goed sluit,/ zie uitleg

Ik heb een deur van mijn keuken, naar de kelderkast, maar die blijft niet dicht zitten.
En die moet wel dicht zijn, anders krijg ik mijn bestekla niet open.

Kan ik daar iets aan doen dat die weer sluit.
Iets met normale huis/ keuken spullen, ik heb geen gereedschap, alleen 1 kruiskopschroevedraaier.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Je kan het metale framepje met een paar ringen iets verder bij het slot/klink krijgen, dat moet voldoende zijn de ringetjes zijn te verkrijgen in iedere bouwmarkt. voor een paar eurocent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
steek je kruiskopschroevendraaier tussen de deur en de post en dan klem je hem op die manier dicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop een klein grendeltje bij de doe het zelver en schroef deze op de deur met je kruiskop schroevendraaier. Doe hem vervolgens dicht en je hebt geen last meer van je kelderkastdeur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ook met magneetjes werken. Magneetje aan binnenkant deur een eentje onder het kozijn. Deur blijft op die manier net beter dicht.

Er een grendel opzetten, zoals al door mijn voorganger is aangedragen is ook een goede.

Toegevoegd na 1 minuut:
De oplossing met de magneetjes is dus een onzichtbare als de deur gesloten is. De magneetjes zijn te koop bij de bouwmarkt en makkelijk te monteren dmw kit of schroefjes.
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden
Plak op het onderste scharnier (over de schroeven) een stukje karton. Als je de deur sluit zal hij iets gaan klemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing