Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet 1000 jute zakken vullen voor zo min mogelijk geld, wat kan ik het best als vulling gebruiken?

De zakken worden op elkaar gestapeld om zo een soort barricade te maken, dus het liefst ook licht vulmateriaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Even ervan uitgaand dat het geen echte barricade hoeft te zijn, dus geen zandzakken, dan zou je stro kunnen gebruiken. Er is vast wel een agrariër in de buurt die je voor weinig een paar strobalen kan verkopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als het echt licht moet zijn, kun je ze vullen met een vuilniszak die je vervolgens opblaast en dichtknoopt.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

hooi en stro. misschien dat je bij een boer een heleboel balen stro en/of hooi kan krijgen. zal wel neit zo duur zijn denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het als barricade moet dienen moet het niet al te licht zijn omdat je zakken dan niet stabiel zijn en je ze dus niet kunt stapelen zonder ze ergens aan te bevestigen. Lucht is dan misschien niet de handigste optie.
Misschien kun je ze vullen met papier uit de papier versnipperaar.
Dit kun je eenvoudig zelf produceren met oud papier en een versnipperaar maar dat is wel intensief voor 1000 zakken! Misschien kun je het kant en klaar bij een oudpapierverwerkingsbedrijf halen. En anders grote proppen papier van bv overtollige rollen behang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ze kunnen vullen met Kranten en folders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk watten. Dat weegt n.l. heel weinig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing