Hoe los ik dit elektriciteitsprobleem op?
In mijn tuin heb ik elektriciteit. Er zitten stopcontacten op aangesloten en ook mijn tuinverlichting. De stroom komt uit de garage. Daar zit een schakelaar waarmee ik de stroom kan in- en uitschakelen. De schakelaar staat aan. De tuinverlichting kan ik vanuit de keuken aandoen door middel van een draadloze afstandsbediening.
Vorige week deed die tuinverlichting (meerdere armaturen) het nog, maar sinds mijn man een elektrische bladblazer heeft gebruikt, krijgen we de verlichting niet meer aan. Ik weet niet of het een verband houdt met het ander. Er staat nog steeds stroom op de stopcontacten en ik ga ervan uit dat niet ineens drie lampjes kapot zijn gegaan. De batterij in de afstandsbediening hebben we vervangen, maar dat heeft het probleem ook niet opgelost.
Hoe krijg ik de verlichting weer in orde? Ik weet echt niet wat ik moet doen en mijn man is ook niet zo'n held met dat soort dingen.
Zie foto voor meer duidelijkheid.
Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben bezig met de foto. Het lukt niet zo snel helaas...
Toegevoegd na 6 minuten:
Jeetje, als vier keer geprobeerd. Laatst had ik ook al zoveel problemen met het uploaden van een foto. Ik weet niet wat er fout gaat. Ik selecteer de foto, voeg hem toe bij de vraag en vervolgens komt er een melding dat de vraag is bewerkt, maar zie ik nog steeds geen foto. Nog even geduld voor de foto dus.
Toegevoegd na 7 minuten:
.
Toegevoegd na 43 minuten:
http://tinypic.com/view.php?pic=kbyb1x&s=6
Kun je de tuinverlichting direct (zonder de afstanbediende schakelaars) aansluiten (en de afstandbediende schakelaars eens binnen uittesten met een gewone schemerlamp)?
Ik weet eerlijk gezegd niet precies waar dat ontvangdeel van de afstandsbediening zit buiten. Het moet daar ergens zitten, maar het zit zeker vast. Ik kan m dus niet mee naar binnen nemen om te testen.
Zo stom dat die foto niet lukt... Heb de beheerders al gemaild hierover.
Alle normale camera's geven geen problemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.