Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat je bij niet functioneren van Tel sells Renovator, te horen krijgt dat de badkamer, bij een gezin (7), 2 wkn niet te gebruiken is?

Het apparaat is tot nu toe in mijn ervaring handig. Helaas blijkt het halfrond diamant voegenblad (Hp40) niet geschikt voor wat wel wordt gepromoot. Zaagsneden in tegels maken gaat ternauwernood tot 2 tegels. Op de kopse kant van het blad is geen diamantje meer te bekenen en werkt het dus niet meer. De rest moet ik nog uitvinden. De klantenservice is bedroevend. Je mag alles terugsturen en je krijgt in principe een nieuw apparaat met toebehoren. Waarschijnlijk alles van dezelfde kwaliteit. Een meerdere krijg je niet aan de lijn, die dekken zich af. Dat de badkamer in een gezin met 7 mensen 2 weken overhoop staat, wordt opgelost met het advies om bij familie (dichtstbijzijnde 80 km) of buren (hebben we geen kontakt mee) te gaan douchen.
Onderdelen zijn dus niet los toe te zenden. Hoe zit het dan met extra bestellingen doen van accessoires?
Ga dus beter niet met Tel Sell in zee, want de afhandeling bij klachten is bedroevend slecht. Zegt het voort, zegt het voort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ja, het is vrij normaal dat de dure troep die via kostbare teeveereclames door onze strot geduwd wordt niet aan de verwachtingen voldoet, niet werkt, belabberd is van kwaliteit, problemen oplevert, niet de service biedt die je verwacht en uitdraait op een enorme teleurstelling.
Bij de een gebeurt het bij een wiswasser waarmee je de ramen aan de buitenkant moet kunnen lappen, bij de ander met een spons waarmee je zou moeten kunnen verven. In jouw geval was het een zaag.

De belangrijkste les om in je oren te knopen luidt :
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het meestal NIET waar.

En als een vernieuwing echt werkt, ligt het binnen een jaar of twee goedkoop bij de Blokker, dus geduld loont in dat geval.

Verkopers als TellSell en aanverwanten mikken echter vooral op mensen die graag in sprookjes geloven en instant behoeftenbevrediging verlangen. (En wees eerlijk, het overkomt ons allemaal wel eens). Nu heb je je dure les geleerd, en weet je volgende keer beter. Spotje kijken, artikel onthouden, en als je het binnen een jaar ofzo bij de blokker ziet liggen, kun je het kopen voor het bedrag dat het ook waard is - vaak beduidend lager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het korte antwoord op jouw vraag is: TelSell heeft geen boodschap aan jouw badkamer, en kan ook niet verantwoordelijk gesteld worden voor het niet kunnen gebruiken daarvan. Jij bent zelf aan de klus gegaan, en of een apparaat wel of niet werkt is een heel ander probleem.

Als ik een garagekachel koop om mijn miniatuurverzameling op temperatuur te houden, en de kachel doet niet wat hij moet doen, dan kan ik ook niet terug naar de winkelier met de schade aan mijn miniaturen. Wél met het apparaat dat niet deugdelijk is.

Los daarvan: erg vervelend voor je. Hier in huis is de mening over TelSell producten: als iedereen het heeft en het werkt, kunnen wij ook overwegen het te kopen; als niemand het heeft, zal het wel niet zo goed zijn ;-)

Sterkte er mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing