Ik heb blokverwarming, kan ik zelf mijn radiatorknop eraf schroeven, en vervangen?
Ik heb nu oude knoppen. En ik wil graag een centrale regelaar voor de temperatuur in mijn woonkamer. Een eigen CV nemen en de blokverwarming loskoppelen is geen optie. Veel te duur, en geen ruimte voor de CV ketel.
Ik heb deze knoppen gezien. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/560307/eQ-3-Energiezuinige-regelaar-K-Wit/0812040&ref=list en die wil ik er graag opzetten.
Nu word alle montage aan onze kachels door de firma Linthorst gedaan. €45,- voorrijkosten en dan nog eens absurde bedragen voor een knop vervangen.
Laatste keer lekte een knop, en toen zijn ze 5 minuten binnen geweest, een klap met een waterpomptang...en weg waren ze weer €150,- alstublieft dankuwel...
Kortom, ik wil het zelf doen, of mijn vader vragen. Maar als ik de knop eraf draai...loopt dan mijn verwarming leeg in de flat?
Want als dat gebeurd, krijg ik ook het water, uit de kachels van boven mij in mijn woonkamer.
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen Stadsverwarming. Ik heb blokverwarming, geregeld door de VVE.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.