Hoe kan je een spijkerbroek eenvoudig innemen rond de middel?
Ik ben gekrompen en wil niet te snel een nieuwe broek kopen zolang de krimp nog doorgaat.
Kan ik hem zelf eenvoudig wat innemen zodat hij een maatje of twee kleiner wordt bij de middel?
Heb een naaimachine tot mijn beschikking.
Ik neem aan dat "krimpen" je wens is, dus gefeliciteerd!!!
Natuurlijk weet ik niks van je financiële situatie LOL, maar waarom zou je jezelf niet gewoon trakteren op een paar leuke nieuwe broeken en deze oude aan de wilgen hangen?
Punt is, dat innemen van zoveel stof in de band nooit mooi wordt, tenzij je de hele broek uit elkaar haalt.
Als je alleen de tailleband inneemt, dan blijf de stof aan voor en achterkant onder de tailleband hetzelfde en dat gaat dus "lubberen".
De zomerbroek doe ik momenteel niet meer aan die zal ik de volgende zomer vervangen.
Maar de spijkerbroek is nog goed en het afvallen zet nog door. Dus de nieuwe broek zal ook te klein worden. Wil eigen de broek kopen als ik een volgende drempel voorbij ben.
Dan heb ik nog een hekel om voor een andere broek te shoppen. Ben dan liever aan het knutselen en hobbyen.
Naja, gaat me ook niks aan ;-)
Gdan: ooit van thuiswinkelen gehoord? Neckermann, Wehkamp, Otto en zo zijn er nog tig.
Bestellen, thuis passen en is het niet goed kan je het gewoon terugsturen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.