Wat is de beste manier om isolatiefolie te bevestigen aan vensters?
Ik heb een pakje isolatiefolie gekocht om met een haardroger aan een venster te bevestigen.
Maar ik kén die dingen : op een pakje ziet het er een makkie uit maar als je het dan doet valt het vaak tegen. Plus is het neit duidelijk uit de tekening of ik ook het raam (dus het houtwerk) voor een deel met de folie met bedekken.
Toegevoegd na 1 uur:
het gaat dus niet over kleeffolie, nog over statische folie, maar folie die isoleert en die je met een HAARDROGER moet aanbrengen....
kun jij mij vertellen waar je die folie gekocht hebt?
Of als je het ergens op internet weet te staan, daar een link van geven? Ik ben namelijk al 4 jaar naar zo iets op zoek, en ik kan het nergens vinden.
er staat idd uitleg bij, ttz enkele zinnen, maar ik ken dat al. als je eraan begint gaat het niet zoals het moet en hop... folie stuk. Ik heb laatst zo gesukkeld met statische folie, die je zo moet vastmaken met water. Niet te doen, dat viel er telkens weer af. Op de duur heb ik ze vastgezet met silicone, het was toch maar voor een ruitje in mijn bergplaats. maar deze isolatiefolie is voor behoorlijk wat ramen in mijn huis waar (nog) geen dubbel glas in zit.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.