GOEDKOPE oplossing gladde tegels terras?
Het is een tegelterras dat bij de minste regendruppels echt spiegelglad is. (het zijn gladde keramische tegels die je eerder in een keuken zou verwachten, maar hier hebben ze er dus een terras van gemaakt!)
We hebben een zoontje van 2 jaar die al 2x vreselijk gevallen is, ik ben al verschillende keren uitgegleden + nog veel andere mensen die hier op bezoek komen.
Kortom, het is écht gevaarlijk EN ik ben het moe dat ik mijn zoontje niet met een gerust hart kan laten spelen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een makkelijke en goedkope oplossing ==> we willen echt geen honderden euros uitgeven aan een antislip-oplossing die er binnen 2 jaar waarschijnlijk toch uit gaat.
Ik zal even opsommen wat ik tot nu toe gevonden heb:
Kunstgras (eventueel 2dehands?)
Antislip-tape
GRIT-platen
antislipproduct vloeibaar
Rubbertegels
Roofing??
Zandstralen?? --> denk dat de tegels zullen barsten
Hebben jullie eventueel idëeen die niet zo duur zijn? Kom steeds aan een bedrag over de 200€ (34m²).
Bestaat er eventueel een lijm die ik erop kan "smeren" waar ik zand in kan verwerken?
Ik hoop hoop hoop dat er iemand een geweldig en betaalbaar idee heeft (rekening houdend met dat we het terras binnen dit en max 4 jaar uitbreken --> dus geen beton opgieten etc)?
Wie maakt deze ongeruste moeder gelukkig?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.