wie weet waar ik losse takken van een kunst boom (of het maken hiervan) kan bestellen? het gaat NIET over een kerstboom :)
heb hier een mooie vertakte stam staan en wil er een klim/krappaal voor maken van de katten, en wel zo natuurlijk mogelijk.
planken met kunstgrastapijt/gezaagde dikke stammen erop, maar ook takken van een kunstboom zodat de katten zich lekker kunnen verstopen en in het 'geniep' kunnen loeren naar van alles en nog wat vanaf mijn balkon.
een complete boom aanschaffen puur voor de takken is wat prijzig, en met het gewicht van 1 van de katten is het niet haalbaar om van de kunstboom zelf een krab/klimpaal te maken.
(bij de kringloop of op marktplaats kan ik niets vinden)
wie oh wie weet hoe ik aan de losse takken kan komen?
muurstickers zijn echt heel mooi (ook hier in de hut heb ik er enkele) maar het gaat om bladeren en takken die ik zelf aan de stronk wil bevestigen en waar de katten zich wat kunnen verstoppen/terug kunnen trekken.
;-p
na zo'n holle boom ga ik je toch niet opschepen met een hol paardenhoofd? en peuren op paling doen ze maar fijn met ander aas, kom nou toch ff zeg....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.