is dit asbest?
Deze vlekken liggen op een betonnenvloer in een opbergkamer in mijn huis. Lijkt het op asbest? Ik woon er namelijk al 3 jaar en kom er helaas nu pas achter hoe gevaarlijk asbest is. Ik heb ook kleding en al in dat kamertje staan wat ik wel eens draag en daar bewaar als ik ze lang niet meer draag. Ik heb al contact opgenomen met het woningbedrijf maar ik wacht nog op een afspraak zodat er niemand langs komt om te kijken, ik maak me alleen wel heel erg zorgen als ik naar dit plaatje kijk. Er is ooit tot aan mijn laminaat gestolen tijdens een inbraak voordat ik introk en ik heb die vloer toen destijds niet meer laten bedekken omdat ik met andere kosten voor het huis zat. Wie kan mij hierover meer vertellen? Please help!
Toegevoegd na 1 uur:
Het is niet weg te vegen ofzo, het zijn vlekken lijken net, komt ook niet los of wat dan ook,
Toegevoegd na 1 uur:
Oh en ik wil er ook even bij zeggen dat ik geen vloerbedekking heb weggehaald ofzo, toen ik het huis kreeg was het al zo, maar omdat het een opbergkamer moest voorstellen is niet veel aandacht besteed aan de vloer. Lde vloer is gewoon van beton en dit zijn vlekachtige dingen, gewoon vlak
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.