Hoe kun je te weten komen van welke fabricant de voordeur van je woning is als je daar geen factuur of gegevens van hebt ?Code in de deur? Zoals raam
ik heb een probleem met de voordeur van onze woning. Daar ik deze gekocht heb en de vorige eigenaars er geen factuur van hebben , ben ik dus op zoek hoe ik kan uitzoeken wie die deur gemaakt heeft. Hoe begin je daaraan ?
Ik denk dat er maar weinig mensen in Nederland zijn die weten van welke fabriek hun voordeur afkomstig is. Haal er een goede timmerman of aannemer bij die het probleem kan identificeren/oplossen. Ieder zijn vak.
Dus ik vraag me af welke voor mij de goedkoopste oplossing om dit probleem op te lossen? Kostprijs nieuwe deur ?
Ik ben van Belgie ( ga je me dan niet helpen ???)welliswaar aan de Nederlandse grens ( stabroek , Hoevenen) Vermoedelijk is het van Belgische makelij . En het gaat tussen de merken ANAF en Veka.
http://www.aanbod.be/bouw-en-tuin/deuren/splinternieuw-inkomdeurpaneel-anaf-type-camarque-ral-5011-312490.html
Niet dezelfde maar de plaatsing van slot en dat dingetje in het midden onder in de deur zijn hetzelfde, ik gok dus op een ANAF.
Maar het zou ook een onbekender (namaak) merk kunnen zijn, als die deur verder goed en stevig is denk ik dat trouwens niet. Ik neem aan dat je al naar nummers hebt gezocht.
Heb je ook bovenop en aan de onderkant (met een spiegeltje) gekeken? Weet je hoe oud de deur is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.