Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar ik lachspiegels kan kopen? of iets vergelijkbaars? of eventueel zelf maken! zie uitleg!

Wij bouwen met carnaval ieder jaar een carnavalswagen en dit jaar willen wij er o.a. lachspiegels op maken. Ik heb informatie op internet opgezocht maar deze lachspiegels blijken ontzetten duur te zijn, ze zijn bijna €300,-
Weet iemand waar ik ze goedkoop kan kopen of iets vergelijkbaars of hoe ik ze eventueel zelf zou kunnen maken? Ideeen zijn altijd welkom!

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb voor mijn zoontje een opplakbare spiegel gekocht, heel leuk maar omdat ik hem niet netjes genoeg heb opgeplakt, is het nu een lachspiegel geworden :)
Deze spiegel is gemaakt van een soort spiegelend folie.
Nu zat ik voor jouw idee te denken aan spiegelend inpakpapier. Je kent die rollen toch wel? Even in de winkel een rol testen en kijken of het goed spiegelt, en deze rollen dan niet netjes op de wagen plakken.
Ik zou als ik jou was gewoon eens hier een rol van kopen en dan ermee experimenteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, het hoeft er dus niet lelijk op te zitten, de spiegel van mijn zoon ziet er op het eerste gezicht ook netjes uit, maar omdat er wat bobbels zitten, is het nu een lachspiegel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing