Bestaat er IETS waarop je een T-shirt kan spannen om er vervolgens op te kunnen teken?!
Rechte lijnen zijn echt moeilijk te trekken op stof. En een beetje symmetrie is ook wel fijn. Vandaar..
Toegevoegd na 8 uur:
Ik draag al jaren enkel en alleen shirts met eigen creaturen, die ik in principe vrij simpel houd met als oogpunt dat het amper zichtbaar is (voor de leek) dat het zelf gedaan is. Mijn ervaring is trouwens dat de gewone merkstift het beter doet dan de tekstielvariant, omdat de gewone meer één wordt met de stof ipv als dikke stront erop te blijven kleven.
Aangezien ik geloof in Johann Sebastian Bach (heb verder niets met godsdiensten hoor) ben ik genoodzaakt om gedeeltes van zijn muziekstukken op T-shirts te zetten en zo mijn geloof (het enige ware welteverstaan) letterlijk en figuurlijk te kunnen uitdragen; ook als men gek wordt van zijn muziek.
Ik gebruik vaak de rugleuning van mijn bureaustoel en heb ook een soort plank/lade van mijn bureau die ik gebruik maar ze zijn niet ideaal. In sommige gevallen volstaat een kussen, maar niet iedereen is gecharmeerd van de extra tekeningen van het doordrukken van de stift.
Vandaar mijn vraag..
Toegevoegd na 8 uur:
Ik kan mijn foto niet opladen ofzo..misschien morgen..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.