Hoe zet je deze verwarming uit?
Ik heb hier een verwarmingselement die ik niet kan uitzetten. Heb de knop zowel naar rechts als links gedraaid. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze uit kan draaien of uit kan zetten uiteindelijk? (merk conec)
Toegevoegd na 25 minuten:
Bedankt voor de uitleg, heb net drie van deze knoppen (in een kamer) ze allemaal met de klok mee volledig gedraaid. Ze zijn inderdaad wat minder warm dan eerst maar heb nog steeds niet het idee dat ze in vorstvrij stand staan. Mijn thermostaat staat op 16 graden en naar mijn mening zijn de verwarmingselementen wel wat warmer dan 16 graden. (is dit normaal?) Ik ga het eens proberen om de schaalverdeling los te klikken en naar links te zetten.
Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb de knop van de radiotor af kunnen halen. In de foto's onder laat ik zien in welke staat ik de knop uitelkaar heb kunnen demonteren. Neem aan dat de zwarte boutje wat ik van binnen eruit heb kunnen schroeven de borgpin is. Kan iemand mij vertellen wat ik nu vervolgens kan doen om mijn radiator goed te kunnen afsluiten? Weet namelijk niet hoe ik de knop linksom kan verzetten.
Ik kan daar nóg niet uit opmaken hoe het zit. Je zult op een of andere manier de 2 uit elkaar moeten halen, maar dat is op deze foto slecht te zien, sorry.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.