Wij hebben sinds kort een nieuwe badkamer nu is waterleiding perongeluk doorgeboord! bij monteren kast! wie is aansprakelijk? wij of de woningbouw
Wij hebben een huurhuis en onze badkamer is gloed nieuw! nu wouden we een kastje aan de muur vastzetten!toen is de waterleiding van het warme water gesprongen. De zelfde dag belde ik de monteur op om het verhaal uit te leggen hij zei dat de kosten 100 euro per uur waren + weekend toeslag dit bedrag moeten wij als huurder betalen! Ze hebben ons bij het aanleggen van de badkamer nooit vertelt waar de leidingen lagen!
wie o wie kan mij fiscaal en juridisch helpen met mijn probleem
Toegevoegd na 2 uur:
We hebben het huis via de woning stichting de badkamer is ook door deze woningstichting vergoed en er in gezet.
Volgens de werknemer van de woningbouw hoort naar het klaar zijn van de badkamer,keuken,beneden toilet, de werkers zelf aan te geven waar de leidingen leggen. Voor het zelfde geld boorde ik in in een gasleiding. of iets in de richting!
de prijzen waren spoed reparatie prijzen.
Morgen zal ik bellen naar de woningbouw
wat er nu gedaan moet worden!
want we hebben nu geen warm water in huis.
Iedereen alvast bedankt
Toegevoegd na 19 uur:
Ze zijn vandaag bezig gegaan met de waterleiding! de woningbouw heeft de kosten op zich genomen omdat ze ons verkeerd hebben ingelicht! de werkzaamheden duurde een klein half uur!
de vraag had anders gesteld moeten worden!
maar het is nu opgelost
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.