Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe deze muur kast van de muur afhalen, zonder delen te breken ?

ik weet niet hoe dit systeem werkt, maar had wel graag de juiste methode gelezen. welke vij(s(zen)) moet ik losdraaien, hoe is deze kast aan de muur bevestigd ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit zijn haken die met behulp van de schroeven gesteld kunnen worden. De haken steken naar achteren uit, de ene schroef zorgt dat de haak naar binnen wordt getrokken en de andere schroef zorgt dat de haak naar beneden wordt geduwd.
Als je beide schroeven los draait, dan zal je de kast van de muur kunnen tillen. Omhoog dus, want die haak zit ergens achter, een metalen oog of zo dat in de muur zit.
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo worden keukenkastjes opgehangen. Schroefhaken zitten volgens mij in de muur maar met je omschrijving moet demontage prima lukken. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan ik deze kast, wanneer beide schroeven wat los gedraaid zijn, simpelweg omhoog tillen en klaar is "Kees" ? (mooie woordspeling, toch ?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestaat er geen site waar dit "model" uit de doeken wordt gedaan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL! Kijk alleen, als het er meerdere naast elkaar zijn, of ze niet ook onderling aan elkaar verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is gelukt hoor, bedankt voor je uitleg, het nieuwe ensemble oogt prachtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kast hing reeds aan de muur toen het huis werd aangekocht, nu heb ik het systeem door, maar er is toch een verschil met de nieuwere versie van de kasten van Ikea

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding