Bad zelf maken.
Ik heb een super onhandige douche ;) er past namelijk geen permanent bad in.
Dat in onhandig, want mijn vrouw en ik zijn allebei dol op badderen.
Nu wil ik eigenlijk een soort van opzetbad plaatsen. Ik heb zitten denken aan een zwembad zoals je die gebruikt op het gazon tijdens de zomer, maar die zijn volgens mij nogal lekkage gevoelig. En heb weinig zin in 2 kuub water in de douche/gang/woonkamer :)
Heeft iemand een idee?
Ik zat zelf bijvoorbeeld te denken aan een houten omranding (inklapbaar of demonteerbaar. En dan daarin een DIK zwembad zeil leggen en met (sterke) drukknopen het zeil over de rand vouwen en aan de buitenkant vast klikken.
Maar waar koop ik zeil van 2-3 mm dik wat niet bij een stootje of scherp randje scheurt? En is dat nog hanteerbaar?
Of heeft iemand voor mij een geniaal idee?
Toegevoegd na 3 uur:
Een tekening van de huidige situatie
Toegevoegd na 21 uur:
Beste mensen, even een totaal reactie: Hartelijk dank voor de vele opties. Sommige zijn zeker bruikbaar, anderen niet.
Ik woon namelijk in een huurhuisje, dus verbouwingen zijn geen optie. Het huis is namelijk niet van mij en moet in oorspronkelijke staat terug als ik zou vertrekken.
Ik ga volgende week eens binnenwandelen in een tuincentrum voor een lap zeil, hopelijk heeft een of andere winkel ook wit ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.