Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Hoe werkt de garantie bij een product gekocht op Vakantieveilingen.nl?

Hallo allen,

Ik heb onlangs een nieuw horloge gekocht via Vakantieveilingen.nl, een Rotorcraft. Rotorcraft biedt een garantie van 2 jaar aan op hun horloges.
Maar ik heb mijn Rotorcraft via Vakantieveilingen.nl gekocht, dus vraag ik mij af, mocht mijn horloge kapot gaan binnen de garantieperiode. Hoe zou de garantie in z'n werk gaan? Heb ik nog steeds 2 jaar garantie en is mijn bestellingsbewijs via Vakantieveilingen.nl valide?

Alvast bedankt en fijne koningsdag!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.8K
2

Online besteld product defect, ben ik verplicht om te retourneren via fysieke winkel?

Ik heb online een product besteld via de webshop van de Hema. Binnen aan maand is het artikel al stuk. Factuur en foto’s aangeleverd bij klantenservice. Zij geven aan dat ik naar de winkel moet gaan.
Nog even los van de Corona-maatregelen, moet ik een ondeugdelijk online gekocht product naar hun fysieke winkel brengen en zelf (de benzine- en parkeer)kosten maken? Dit lijkt me toch niet de bedoeling?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.3K
1

Wat kan ik doen als mijn kruimeldief binnen de garantietermijn kapot is en de winkel (de Kijkshop) failiiet is gegaan?

De accu is al binnen een minuut leeg terwijl hij altijd in de oplader staat als ik hem niet gebruik. Het is een Shark met 1 accu.
Ik las zojuist op internet gelezen dat de Kijkshop vorige maand failliet is verklaard. Ik heb nog garantie.
Het merk is Shark. De website van de Kijkshop is ook gesloten dus ik weet niet wat ik nu nog kan doen. Wie kan raad geven?

2.9K
1