Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Ik heb via marktplaats een goed werkende vaatwasser verkocht. Nieuwe eigenaar zegt dat die niet werkt. Hoe los ik dit op?

Ik heb via marktplaats een goed werkende vaatwasser verkocht. Deze vaatwasser heb ik de dag ervoor nog gedraaid voordat hij mee ging met de nieuwe eigenaar. Nu geeft zij aan dat hij niet werkt. Wat vinden jullie een goede en eerlijke oplossing?Ik vind dit heel lastig. Want ik weet met zekerheid dat ik een werkend apparaat heb verkocht.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Wanneer hoef ik geen actie meer te ondernemen een product te retourneren ?

Wanneer hoef ik er niet meer achteraan om een product te retourneren? Als ik al twee keer voor niks heb gewacht tot het product werd opgehaald en daarna ook nog telefonisch heb aangeven nog steeds het product in bezit te hebben, mag ik er dan van uitgaan dat het bedrijf het product niet retour wil?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Restitueert Bol.com verlopen cadeaukaarten?

Ik heb een cadeaukaart van Bol.com liggen. Die blijkt na drie jaar te zijn verlopen.

Ik weet dat sommige winkels verlopen cadeaubonnen omruilen in nieuwe cadeaubonnen. Dat moet dan via het hoofdkantoor, maar het is wel mogelijk.

Doet Bol.com ook zoiets? Zo ja, wat moet ik doen om mijn verlopen cadeaukaart om te zetten in een nieuwe, geldige cadeaukaart?