Kan ik een geaccepteerd servicepakket bij de aankoop van een bril achteraf nog weigeren?
Goedemorgen, gisteren een bril gekocht. Op de bon werd een service pakket benoemd. Wat aardig van de brillenzaak dacht ik nog Thuis zag ik dat het 44 euro kostte.( BGP. ) Opgezocht wat
dit betekende, blijkt het een verzekering te zijn. Ik heb een handtekening gezet voor akkoord. Mij is niet gevraagd of ik een verzekering wilde.. en ben het ook niet eens met de manier waarop ze dit benoemd hebben. Kreeg het totaalbedrag te zien waar ik mee akkoord ben gegaan. Kan ik deze verkapte verzekering alsnog weigeren? Mvg B Ubbink.
Je kunt natuurlijk met de winkel contact opnemen om proberen er vanaf te komen. Als dat niet lukt, beschouw het dan zoals je het in de winkel beschouwde: je betaalt een totaalbedrag voor je bril (waar je kennelijk akkoord mee was) en hebt daarbij een gratis servicepakket / verzekering gekregen. Het is een eenmalig bedrag voor de verzekering van 2 jaar, dus geen terugkerende maandelijkse kosten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.