Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is verantwoordelijk voor garantie over een kado die je bij een abonnement krijgt?

Er zijn abonnementen zoals bijvoorbeeld bij de Veroniqa-gids waar je een airfryer krijgt als je lid wordt. Maar wat als die stuk gaat? Wie is er dan verantwoordelijk want aan de ene kant is het een cadeau maar aan de andere kant een verkoophandigheidje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het bedrijf dat het gratis artikel geleverd heeft, is verantwoordelijk voor de garantie.
Soms staat er vermeld waar je het product heen kunt sturen bij defecten, maar in principe blijft de leverancier verantwoordelijk.

Toegevoegd na 16 minuten:
Overigens is een gratis artikel bij een abonnement niet echt een cadeau: in plaats van korting "koop" je het artikel voor dit bedrag.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding