Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een nieuwe mobiel gekocht en wil hem terugbrengen maar 1 folietje is eraf, kan ik hem nog terugbrengen ?

Ik heb vorige week een LG KS365 ofso gekocht bij de Dixons, maar ik wil hem terugbrengen omdat m'n oude mobiel beter is. Alleen er zat een klein blauw folietje achterop op de camera en die heeft voor de helft losgelaten en er zitten een aantal vingerafdrukken op maar dat is onvermijdelijk lijkt me ?. Aanstaande vrijdag is de dag moet ik hem terug gebracht hebben, maar ik vroeg me af of ik hem nog terug kan brengen of dat dixons of winkels in het algemeen daar moeilijk over doen?

Alvast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt mobieltjes heel goed via internet inleveren. Hoe nieuwer de telefoon, hoe meer geld het oplevert. Zoek maar eens op internet op "oude mobiel inleveren": er staan minstens vijf op een rij op google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok maar ik ga er zeker geen 60 euro meer voor krijgen ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

"Ruilen kan binnen 14 dagen na aankoop. Het betreft alle artikelen, uitgezonderd software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken, telefoonkaarten en belpakketten of andere gepersonificieerde producten. Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten, onbeschadigd te zijn en voorzien te zijn van de originele of een kopie factuur. U kunt er voor kiezen om het product terugbrengen in een filiaal of terug te sturen. "

Je hebt de verpakking met stickertje verbroken dus nee, je mag hem niet terugbrengen. Als hij kapot was geweest had je een ander kunnen krijgen, maar gewoon terugbrengen omdat je oude beter is? Ga er maar niet van uit dat ze daarmee akkoord gaan. Al helemaal niet omdat je heb in gebruik hebt genomen en er ook al folie mist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok. Maar ik heb het simkaartje dat erbij zat niet gebruikt want mijn oude deed het ook nog. En bij het bellen ermee hoor ik alleen maar ruis, kan ik hem nog steeds niet ruilen dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de telefoon problemen heeft kun je het proberen. Kan zijn dat je mag ruilen..maar het kan ook zijn dat je dezelfde krijgt of dat ze hem alleen verzenden voor reparatie Als ik jou was zou ik naar de winkel gaan. Je klacht vertellen (wat niet goed werkt) en vragen of je een ander mag uitkiezen omdat je geen vetrouwen meer hebt in het product. Kans dat ze dit niet doen is zeerzeker aanwezig maar niet geschoten is altijd mis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt voor je reactie

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding