Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik iets bestellen/retourneren bij Asos.com?

Ik heb een vraag over het bestellen en retourneren bij Asos.

Vandaag heb ik daar een erg leuk jurkje gevonden en ik zou hem graag willen bestellen. Ik durf het alleen niet aan om hem te bestellen, omdat ik denk dat het niet past en ik niet zou weten hoe ik hem moet retourneren. Mijn vraag is daarom of iemand van jullie ervaring heeft met het retourneren van kleding/schoenen enz. bij Asos, kost dit geld of niet en hoe moet ik het terugsturen? En mijn andere vraag is hoe het werkt bij de bestelling. kost dit nou wel of geen geld, ik heb hier verschillende dingen over gehoord. En via welke betaalmethode kan ik het best bestellen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Asos.com bezorgt alle artikelen gratis thuis, wereldwijd zelfs. En je betaalt heel gemakkelijk met PayPal of Creditcard.

Retouren gaat als volgt:
- Je hebt 28 dagen om het artikel terug te sturen
- Je gebruikt hiervoor het label dat bij je bestelling zit
- Hier schrijf je ook op of je er een nieuw artikel voor in de plaats wilt of je geld terug wilt
- Asos doet ongeveer 14 dagen over het retourproces

Naar mijn weten is retouren bij Asos.com gratis!

Hopelijk heb je hier iets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt(:
Je kunt alles inderdaad gewoon retour sturen binnen 28 dagen. Je betaalt wel het normale posttarief voor het terugsturen van het pakketje naar Engeland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding