Is het oké om als verkoper op vinted een pickup adres in te vullen bij het retour adres?
Is het mogelijk om een pick up point adres in te vullen als retour adres als verkoper op vinted? Ik heb namelijk liever niet dat kopers mijn adres kunnen zien.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Is het mogelijk om een pick up point adres in te vullen als retour adres als verkoper op vinted? Ik heb namelijk liever niet dat kopers mijn adres kunnen zien.
Er zijn diverse websites met een heel makkelijk retourbeleid. Zo ook bijvoorbeeld een website voor medische hukpmiddelen (braces etc). Er staat bij artikelen dat je het product 14 dagen kan uitproberen en retourneren. Maar wat doet het bedrijf dat met deze geretourneerde artikelen? Ik neem toch niet aan dat ze iets dat 14 dagen gebruikt is door een ander weer doorverkopen aan een nieuwe klant?
Vanochtend dacht ik 3 kersttakken te kopen voor 2,89 per stuk. Bij de kassa scande de cassierre de takken: 14,89 per stuk! Ik heb ze niet gekocht. De cassierre hield vol dat de scanprijs de juiste prijs was. Heeft ze correct gehandeld??
Goedemiddag,
Ik heb iets via Marktplaats verkocht. Het pakket is kwjjtgeraakt door PostNL. PostNL gaat dit onderzoeken en geeft aan 3 werkdagen nodig te hebben.
De koper eist het volledig betaalde bedrag terug. Ik ben het hier niet mee eens en heb aangeboden 50% van het betaalde bedrag terug te willen betalen omdat wij allebei slachtoffers zijn van PostNL.
Hier gaat ze niet mee akkoord, en ze wil verdere stappen ondernemen.
Ik heb contact gehad met een jurist in mijn familie en die geeft aan dat ik in mijn recht sta en niets hoef terug te betalen. Wat nu?
Ik probeer het via de app maar krijg alleen maar standaard vragen.