Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Is het mogelijk om kleding te retourneren zonder kaartjes bij plutosport?

Hoi, heb via de webwinkel van plutosport een joggingspak bestelt. De maat leek in eerste instantie goed dus had de kaartjes eraf gehaald.

Nu blijkt deze toch wat te groot en wil ik deze graag terugsturen. Heb het pak maar eventjes aangehad. Op https://retourneren.net/plutosport-retour/ lees ik dat ik foto's moet sturen als het beschadigd is maar dat is het niet.

Wat is wijsheid? Het in een pakketje met labels los terugsturen naar Plutosport en hopen dat het zo aangenomen wordt of toch een aparte melding maken?

Ik ken mijn rechten over retourneren niet helemaal. Hopelijk kan iemand duidelijkheid geven.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
1

Hoe kan je bij Apple garantie claimen?

Ik heb in mei nieuwe apple oordopjes besteld met snoer (geen airpods) en deze zijn binnen 2 maanden kapot gegaan. Ik wil daarvoor een garantie claimen bij apple, maar als ik naar de apple website ga en op support klik zie ik nergens een support voor deze oordopjes staan. Wel airpods. Weet iemand hoe ik garantie kan claimen of heeft iemand een specifieke link?

2.7K
1

Waarom kan ik een zending niet terugsturen na het openen van de doos?

ik heb zojuist een elektrisch product gekocht, Daarbij 2 banden tape met print doorgesneden om het te openen, En nu zegt de leverancier dat hij het niet terug kan nemen omdat de zegel verbroken is. Ik vraag me dan af. Wat valt allemaal precies onder een zegel. Ik zou toch moeten kunnen kijken of het product mij bevalt of zelfs kunnen zien of het juiste product er wel in zijn volledigheid in zit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
1