Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Bol.com levert niet volgens hun voorwaarden wat kan ik nu doen?

Afgelopen vrijdagmiddag iets bestelt.. Er stond bij het artikel vandaag voor 22.30 besteld morgen geleverd. Ik heb om 14.00 uur de bestelling geplaatst. Zaterdag netjes een mailtje gehad uw producten zijn verzonden en zullen vandaag geleverd worden. Rond 14.00 de post met het pakketje. Blijkt dat ze maar de helft hebben geleverd. Telefonisch contact met bol.com zij leggen de schuld bij de post. Wat nu? Ik heb besteld bij bol omdat het zaterdag geleverd zou worden. Ik vind dat het het probleem van bol is en niet van de post. Als bol iets beloofd moeten ze het nakomen hun gaan namelijk met mij de overeenkomst aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Als je je Beats koopt bij een winkel als Applestore, van wie krijg je dan de garantie? (zie uitleg)

Kijk.... Als je Beats koopt op hun site (www.beatsbydre.com ofzooo) dan kun je als ze kapot zijn gewoon dat ding opsturen naar Beats en dan krijg je, bij goedkeuring, nieuwe beats thuisgestuurd! Je kent het principe waarschijnlijk wel.

Maar dat moet dus via de site en ik wil die dingen eigenlijk morgen al in huis hebben! Dus dacht ik: Ik ga naar de Applestore en dan koop ik ze daar morgen.

Maar daar komt het probleem naar boven: Als ze kapot zijn, wie bepaalt dan mijn garantie? De Apple-store/Apple of Beats by Dre. In andere woorden: Waar moet ik ze heen sturen, je weet wel met garantie

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden