Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

heb ik hiermee recht op de garantie?

ik heb een maandje geleden de Solo HD van Beats gekocht, en door een rare fout ( wel mijn eigen schuld ) is er een scharniertje, of wat het dan ook is, kapot ( rechts van de B op het oor, het pinnetje) is over gebroken.

nu wil ik maandag ermee teruggaan naar de winkel ( bcc ).
krijg ik dan waarschijnlijk een nieuwe? of wordt het toch betalen?

qua bonnetjes etc heb ik alles nog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Garantie maar winkel van aankoop is failliet?

Ik heb een set studio monitoren (speakers) gekocht bij Deejaywinkel in Amsterdam. Nu heb ik hier een factuur van gekregen maar hun website was op dat moment nog onder constructie. Ik heb wel in mailverkeer de gesprekken nog waarin vermeld staat dat ik het gekocht heb, betaald is, de speakers verzonden zijn, en het orginele factuur en TNT verzendbewijs. Om nog even voor de zekerheid te checken heb ik ook naar het bedrijf van de speakers zelf ''KRK'' gemailed, en hun zeiden dat ik het volgens hun ook gewoon bij ELKE KRK dealer ze op het garantie kon laten terugvallen, zolang ik het factuur maar had.
Klopt dit ook? Ik dacht dat KRK dat zelf zou moeten gezien ze het product gemaakt hebben, en de verkoper(Deejaywinkel) failliet is?

Ik weet niet zeker of ze failliet zijn, maar de website is verouderd, het email adres bestaat niet meer, en het 06 nummer staat altijd uit en op voicemail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Nikon weigert camera onder garantie te repareren omdat ik geen garantiecertificaat kan laten zien. Mag dat?

Ik heb juli 2011 een Nikon Coolpix S9100 gekocht (iets minder dan 1 jaar oud). Omdat de camera niet meer reageert moet deze voor reparatie worden opgestuurd. Ik heb nog wel de originele aankoopbon, maar helaas niet meer het Nikon garantiecertificaat. Omdat we het Nikon garantiecertificaat zegt Nikon dat de reparatie niet onder de garantie valt en moeten wij zelf voor de reparatiekosten opdraaien. Dit ondanks dat we de aankoopbon hebben. Mag Nikon dit doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden