Ik heb geen garantie meer op mijn Samsung Galaxy S2. Hoeveel kost het om hem toch te laten repareren?
Hij is kapot, hij gaat namelijk niet meer aan. Nieuwe batterij en teug naar fabrieksinstellingen allemaal al geprobeerd.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Hij is kapot, hij gaat namelijk niet meer aan. Nieuwe batterij en teug naar fabrieksinstellingen allemaal al geprobeerd.
Ik heb een paar schoenen waar garantie op zit terug gestuurd naar de winkel. Ik krijg de aankoopprijs terug, maar hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten? Is het redelijk om die ook terug te vragen, of is dat gewoon voor je eigen rekening? Wat vinden jullie?
Ik heb een laptop een HP 620 . Vorig jaar gekocht in april geloof ik. Nu is de wifi adapter kapot en de baterij is op aan het raken.. Dus hp gebeld. En die zeiden dat die geen garantie meer heeft. Omdat het zou gaan om een zakelijke laptop... Kan dit zomaar?
Op een dagaanbiedings-site heb ik vorig jaar januari een SOG multitool gekocht (soort Leatherman) met levenslange garantie. Van 115,- voor 50,-. Nu, anderhalf jaar later, is hij bij het scharnier afgebroken en natuurlijk gebruik gemaakt van de garantie.
Nu kreeg ik bericht dat het product niet gemaakt kon worden en dat ze geen nieuwe meer konden leveren. (model wordt niet meer gemaakt of ze zijn door hun voorraad heen, geen idee) maar ze konden wel het totaalbedrag terugstorten.
Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar voor dat geld kan ik geen soortgelijk product kopen. Heb ik volgens de wet gelijk als ik vraag om een nieuwe multi-tool (opvolger of ander merk) maar wel met hetzelfde feitelijke waarde?
Of moet ik het geld gewoon aannemen en ophouden met zeuren?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing