Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een plastuit, waar kan ik dit kopen? Het liefst bij een fysieke winkel.?

Ik heb er wel eens over gehoord, maar ik heb geen idee waar je dit kan kopen. Heeft de Kruidvat ofzo dit ook?

een maand geleden
in: Winkels
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De beste soort winkel waar je die kunt kopen is een met wandelsportartikelen. Bij Bever bijvoorbeeld (verkoopt onder andere deze: https://www.bever.nl/p/urinelle-plaskoker-7-stuks-OBADXX2003.html).
. . .
Bij Kruidvat krijg ik ze niet gevonden, maar DA verkoopt ook die Urinelle plaskokers.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 14 september 2024 18:29: bron
een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
+maar je url is wat bijzonder terecht gekomen, er staat een haakje en een punt achter https://www.bever.nl/p/urinelle-plaskoker-7-stuks-OBADXX2003.html Of nog mooier is het invoeren als een link, want dan wordt ie klikbaar.
Amadea
een maand geleden
Nee hoor, ik heb de link zélf tussen haakjes gezet en de zin met een punt afgesloten. Sinds de huidige versie van Goeie Vraag is een link nog nooit als hyperlink zichtbaar geworden (behalve wanneer je deze in een bron vermeldt).
LeonardN
een maand geleden
Ja, maar probeer nou eens jouw link aan te wijzen (zeker met een smartphone) en dan die van mij.
Ja ik bedoel bron.
Amadea
een maand geleden
Er is geen verschil, in beide gevallen moet je zélf de link kopiëren om deze vervolgens in de browser als adres te plakken. Ik bedoelde dat het alleen als hyperlink zichtbaar komt als je de link als bron aan je antwoord toevoegt. Ter bewijs zal ik dat nu bij dit antwoord gaan doen.
Ritsuka
een maand geleden
Bedankt, ik ga eerst eens bij DA kijken, die zit vlakbij.
Zo'n wandelsportwinkel moet ik verder voor reizen
LeonardN
een maand geleden
"in beide gevallen moet je zélf de link kopiëren om deze vervolgens in de browser als adres te plakken."
Klopt. "Er is geen verschil,"
Probeer eens met een smartphone (dus met je vinger) beide aan te slepen ZONDER ")." aan te slepen.
Ik zou beweren dat het al lastig is met een muis voor iemand met minder fijne motoriek. Naast dat het verwarrend is, want je moet taaltechnisch snappen of goed opletten wat er aan de hand is, of internettechnisch snappen dat een haakje en een punt er niet bijhoren. Ik snapte hem op het laatste en zag pas later dat je ergens met een haakje opende. Feitelijk klopt het wat je doet, maar het is meer om aan te geven hoe je het een ander makkelijker maakt. "Sinds de huidige versie van Goeie Vraag is een link nog nooit als hyperlink zichtbaar geworden"
Klopt "behalve wanneer je deze in een bron vermeldt"
Klopt dat bedoelde ik dan ook met:
"Of nog mooier is het invoeren als een link*, want dan wordt ie klikbaar."
Waar ik dus "bron"* bedoelde te zeggen.
Abcde
een maand geleden
Mochten ze het bij de DA niet op voorraad hebben, vraag dan of ze het voor je kunnen bestellen. Bij de DA bij ons in de buurt is dat geen probleem als ze het bij hun groothandel kunnen bestellen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding