Waar verkopen ze tassen in deze maat zo alls op deze foto in de bijlage het liefst in fysieke winkel?

Picture for question
een maand geleden
in: Winkels
2.7K
Amadea
een maand geleden
Er staan drie dingen op de foto die een tas kunnen voorstellen. Voor de duidelijkheid dus: bedoel je de bruin-beige rugzak?
Ritsuka
een maand geleden
Als het om die rugzak in het midden gaat, probeer eens een outdoorzaak als Bever
Amadea
een maand geleden
Onlangs zag ik in een winkel van Decathlon dat die veel keuze in rugzakken biedt.
jc54
een maand geleden
In welke omgeving zou je die winkel willen weten, of is Zuid Limburg en Noord Groningen ook een optie?
Thecis
een maand geleden
Is het verstandig om een tas te kopen wanneer je onder bewind staat. Kost deze tas toevallig zo rond de 160 euro?
Abcde
een maand geleden
Kijk eens op de markt, daar vind je vaak wel een tassenkraam met een uitgebreid assortiment.
KleinDuimpje
een maand geleden
Amadea noemt hierboven Decathlon. Zij verkopen rugzakken van hun eigen merk Quechua.
Deze rugzakken zijn best goed voor een zachte prijs. En, het aanbod is groot (rugzakken worden aangeboden in veel verschillende liters)

Geef als eerste antwoord