Wat is het mailadres van klantendienst albert heyn belgië of gewoon een klacht neerleggen?
Ja, ik heb gevonden hoe ik een klacht kan neerleggen, dat is niet zo moeilijk. Alleen lukt dit niet zomaar.
Het verhaal: Ik wilde iets bestellen, en met bank betalen, maar bij mijn IDEAL kwamen enkel Nederlandse banken te voorschijn. Dus ik ben naar de winkel gegaan, en heb het probleem uitgelegd. Ik had ook een aantal "persoonlijke bonussen" maar ook dat konden zij niet via hun kassasysteem regelen, dus ik ben dan maar niks gekocht .
De trouwens heel vriendelijke klantendienst in de winkel zegden dat mijn app waarschijnlijk gekoppeld is aan Albert Heyn Nederland en dat ik dat aan de klantendienst moet melden. Ze hebben zelf geprobeerd om dat te veranderen maar zonder succes
Dus ik ben op zoek gegaan naar hoe ik dat moest doen, maar ik vind geen Belgische klantendienst. Er is wel een algemene klantendienst maar die heeft een menu en iets anders kan je niet aankruisen. Dus bij klacht is het bv ofwel klacht in de winkel ofwel klacht online, maar als ze dan geen aankopen vinden dan kan je ook geen klacht neerleggen want je hebt nog niet gekocht. Dus dat ik wil weten of ik de juiste app heb en hoe dat zit met die bonussen, daar kan ik geen klacht over indienen geen info vragen, nothing.
Ik zie trouwens echt nergens op Goeie Vraag waar ik deze vraag kan onder zetten, ik heb alle items één voor één open gedaan en de subcategorieën bekeken. Dus ook hierover zou een tip echt welkom zijn.
Heb ik het verkeerd als ik zeg: "Dat is omdat iDeal een Nederlands systeem is, met enkel Nederlandse banken."?
Belgische banken gebruiken Bancontact voor zover ik het begrepen heb.
Of bedoel je dat www.ah.be geen Bancontact optie heeft?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.