Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar zijn bontjassen te koop in Nederland?

Ik zoek al een tijdje naar een jas van echt bont, het liefste dan te koop in Nederland zodat ik hem ook echt kan passen en kan kijken of ik hem echt mooi vind. Ik wil graag een jas met een neutrale kleur(wit, zwart, grijs of bruin), die tot net boven m’n kont komt.

Ik heb een paar voorbeelden van wat ik mooi vind maar dit is helaas alleen maar te vinden bij winkels die niet in Nederland zitten. Elk soort bont is prima, m’n voorkeur gaat wel uit naar vossenbont.

*De jas op de foto is van het merk haute acorn*

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkels
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Bij Bonthuis Bödeker kun je nog bontjassen kopen.
Weissenbruchstraat 199
2596 GE Den Haag

Dit lijkt de enige winkel in Nederland te zijn. Niet verbazingwekkend: stenen winkels die kleding verkopen hebben het momenteel al moeilijk vanwege de goedkopere webshops, en een commercieel denkende winkel zal er niet over piekeren dan ook nog iets te gaan verkopen dat sociaal niet meer geaccepteerd wordt.

In 2013 vond 84% van de Nederlanders het onacceptabel dat dieren werden gedood voor bont. Dit percentage zal zeker niet minder geworden zijn na de gruwelijke toestanden die de afgelopen jaren over fokkerijen bekend zijn geworden. De waardering voor mensen die dierenleed dragen is dus niet heel groot.
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing