Wanneer begint mediamarkt black friday?
Mediamarkt is natuurlijk perfect om wat te scoren met Black Friday. Nieuwe speakers, maar ook koffiemachines ofzo. Wanneer begint MediaMarkt Black Friday?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Winkels. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en online winkelen vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Mediamarkt is natuurlijk perfect om wat te scoren met Black Friday. Nieuwe speakers, maar ook koffiemachines ofzo. Wanneer begint MediaMarkt Black Friday?
Ja, ik heb gevonden hoe ik een klacht kan neerleggen, dat is niet zo moeilijk. Alleen lukt dit niet zomaar.
Het verhaal: Ik wilde iets bestellen, en met bank betalen, maar bij mijn IDEAL kwamen enkel Nederlandse banken te voorschijn. Dus ik ben naar de winkel gegaan, en heb het probleem uitgelegd. Ik had ook een aantal "persoonlijke bonussen" maar ook dat konden zij niet via hun kassasysteem regelen, dus ik ben dan maar niks gekocht .
De trouwens heel vriendelijke klantendienst in de winkel zegden dat mijn app waarschijnlijk gekoppeld is aan Albert Heyn Nederland en dat ik dat aan de klantendienst moet melden. Ze hebben zelf geprobeerd om dat te veranderen maar zonder succes
Dus ik ben op zoek gegaan naar hoe ik dat moest doen, maar ik vind geen Belgische klantendienst. Er is wel een algemene klantendienst maar die heeft een menu en iets anders kan je niet aankruisen. Dus bij klacht is het bv ofwel klacht in de winkel ofwel klacht online, maar als ze dan geen aankopen vinden dan kan je ook geen klacht neerleggen want je hebt nog niet gekocht. Dus dat ik wil weten of ik de juiste app heb en hoe dat zit met die bonussen, daar kan ik geen klacht over indienen geen info vragen, nothing.
Ik zie trouwens echt nergens op Goeie Vraag waar ik deze vraag kan onder zetten, ik heb alle items één voor één open gedaan en de subcategorieën bekeken. Dus ook hierover zou een tip echt welkom zijn.
Ik ben nog boodschappen nodig maar kom 5 cent te kort op de bank maar heb het nog wel in de portomonee nu vraag ik me af kan ik bij de aldi ook eerst met de pin betalen en de 5 euro cent contant betalen
Ik zou graag wat dure items willen halen bij Douglas tijdens Black Friday, maar moet ik dan echt helemaal wachten tot 25 november 2022?
is het om personeel uit te sparen of een andere reden