Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een keuzecadeaukaart inwisselen voor een VVV cadeaukaart?

Kun je een keuzecadeaukaart inwisselen voor een VVV cadeaukaart?
-Zo ja, kan dat bij bv Primera? (Fysieke kaart)
-Of moet dat online en zo ja, krijg je de waarde op je bankrekening?
-of is omruilen niet nodig omdat je met de keuzekaart ZELF ook bv bij Etos, Primera, Kruidvat etc kunt betalen?

Ik heb zo een keuze-cadeaukaart gekregen maar ik ken die niet echt.

Een VVV cadeaukaart is het breedst inwisselbaar.

Groeten!

Picture for question
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het idee achter de keuze cadeaukaart is dat je zelf kan kiezen waar jij hem gebruikt. In dit geval dus ook in te wisselen als VVV bon.

Ze zeggen dat er 150 opties zijn (ze staan onderaan deze pagina)
https://www.cadeaubon.nl/cadeaubonnen/keuze-cadeaukaart-alsjeblieft

Je kan je kaart hier ook inwisselen voor de kaart die je hebben wilt en je hoeft niet in 1x alles te besteden. En je kan meerdere kaarten kopen, je hoeft niet verplicht alles aan een soort kaart te besteden.
https://www.cadeaubon.nl/cadeaukaart-keuze/step-one

Bovenaan zit ook een hulp knop waarbij je dan een PDF bestand krijgt waarin de stappen uitgelegd worden. Je krijgt de cadeaukaart die je koopt digitaal in je mail, tenzij het kaartje naar keuze niet digitaal te krijgen is, dsn krijg je hem thuis gestuurd.

Ik zag zo gauw Kruidvat niet in de lijst staan, maar die kan je wel bij de Primera kopen.

Dat alles gezegd hebbende.
Je mag ook aan jezelf denken en een cadeaukaart besteden aan iets wat je leuk vindt. Dat is jouw eigen keuze natuurlijk. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je mag jezelf ook iets gunnen. Een vriendin van mij komt regelmatig bij de voedselbank en vind dat zij dit soort cadeautjes moet besteden aan het huishouden en nooit voor zichzelf.
Ik ben van mening dat als je altijd moet inleveren, je juist van dit soort cadeautjes gebruik moet maken op een positieve manier. Als je het niet gekregen had, had je het ook niet gemist.
2 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing