Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bij de H&M kleding ruilen als je het prijskaartje en de maat er al af hebt geknipt?

De maat hoorde zeg maar bij een label die ín de trui zit.... Kan ik hem dan nog terugruilen voor een maat kleiner?
Ik heb de bon nog!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nee je zal dit artikel niet meer kunnen ruilen want (volgens de website):

Wij accepteren alleen artikelen die ongewassen, ongedragen en onbeschadigd zijn. Deze mag je binnen 30 dagen na de aankoop in een winkel retourneren met de originele bon. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug.

Doordat je de label eraf hebt gehaald is het artikel beschadigd. Natuurlijk kan je het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het prijskaartje wordt er op "getagged". Dit is geen onoverkomelijk probleem. Echter... de MAAT afknippen (even uitgaande dat je het label bedoelt wat altijd "standaard" op het kledingstuk aanwezig is maakt het voor de winkel onverkoopbaar. Ik vermoed daarom dat ruilen of terugbrengen geen optie meer is. Ze ZOUDEN het uit coulantie wel kunnen ruilen maar je hebt er mijns inziens geen recht op. Een belletje naar het filiaal doen kan je in ieder geval meer uitsluitsel geven. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing