Zijn er in Duitsland ook kwaliteit supermarkten net zoals bij ons de Albert Heijn er is?
Of iig andere supermarkten dan Lidl, Aldi en Netto?
21.5K
21.5K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben in Hessen op vakantie geweest op een kleine camping en daar wisten de eigenaars al dat die Hollanders hoge eisen hebben. Er was daar idd een aldi en nog een winkel maar wij konden daar gewoon heel veel dingen niet vinden. Het assortiment is gewoon niet zo groot (behalve in toetjes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drie jaar geleden een km of 30 ten noorden van Fulda
Cryofiel
12 jaar geleden
Dan zat je dus in het gebied waar Globus en Karstadt actief zijn - zie mijn antwoord.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Heb je hoge eisen als je niet in een tokkiesupermarkt C-merken uit kartonnen dozen wil graaien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een vreemde vraag , natuurlijk zijn er goede supermarkten en die vind je in elk klein dorpje. Neen Appie zul je er niet vinden, maar is die zalig makend? Maar meneer ItisIleCler bij welke Aldi c.q Lidle komt u. Ik kom er elke dag maar ik graai niks uit een doos, het staat keurig op schappen zowel bij de ALDI als bij de LIDL. En de tokkiessupermarkt welke is dat dan wel? Wat ik ervan weet liepen en lopen deze mensen nog immer bij de voedsel- bank en die mensen komen er niet omdat ze het zo leuk vinden, toch?
Nitwitje
Nitwitje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nitwitje, ik kan je verzekeren dat je "goede" supermarkten in Duitsland niet in elk dorp vind, laat staan elk klein dorp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een rare vraag! Het lijkt wel of je aandelen bij Albert Heijn hebt...
Albert Heijn verkoopt net als de meeste supermarkten hier echter meer vulling dan voeding, dus wat bedoel je met kwaliteit?
De Duitse consument schijnt echter wel bewuster te zijn, wat betreft hetgeen ze in hun mond willen stoppen...
Als ik aan de grens zou wonen, zou ik liever in Duitsland naar de supermarkt gaan!
Als ik aan de grens zou wonen, zou ik liever in Duitsland naar de supermarkt gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cocan, de meeste mensen hier snappen wel wat ik met kwaliteit bedoel ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.