Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Bij de Makro en ik heb het ook weleens gezien bij een snackbar waar je joppiesaus kan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de jumbo.. Staat in het koelvak.. Bij de kaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de MCD(supermarkt) hebben ze grote flessen Joppiesaus en ook eigengemaakte in een bakje.
Mijn broer is er gek op,wij hebben het altijd in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jumbo, Albert Heijn, Makro.. best veel eingelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in de buurt of in de Achterhoek woont, kun je het beste naar de fabriek zelf gaan, deze verkopen gewoon aan particulieren, grotere verpakkingen en voor een betere prijs dan in de winkels. Haal er regelmatig en bevalt mij veel beter.
Elite in Neede.
http://www.elite-neede.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hanos maar dat is welvrij prijzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in drenthe gewoon bij de Plus supermarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk geval al langere tijd bij C1000 en Jumbo en sinds kort ook bij Albert Heijn.

Toegevoegd na 23 uur:
Een misverstand is dat Joppie in de supermarkt bij de mayonaises staat. Joppie staat altijd in de koeling vanwege de beperkte houdbaarheid. Koop daarom niet meer dan één fles.
Een jaar geleden trof ik Joppie aan in een kleine AH-supermarkt (Gorredijk), maar niet in een grote AH-supermarkt (Zwolle), terwijl ze beide vanuit hetzelfde magazijn in Zwolle worden bevoorraad. Ik heb dat in de grote supermarkt kenbaar gemaakt; nu is Joppie hier wel verkrijgbaar.
13 jaar geleden
Bijna alle supermarkten, maar het staat idd altijd in de koeling en niet bij de mayo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing