Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de 4 = 6 supermarkt precies?

Ik vraag me af wat deze supermarkt precies inhield. Eigenlijk heb ik nog een vraag, en ik hoop dat mensen die ook gelijk kunnen beantwoorden :) Waarom werd de garantmarkt (rond 2003) opgeheven?

Als jullie mijn vraag niet snappen, hoor ik het graag!

Toegevoegd na 3 minuten:
Was het overigens in 2002 of 2003 dat de Garantmarkt werd opgeheven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

4=6 bestaat niet meer, en is overgegaan in Plusmarkt, later gewoon "Plus".

Als je googelt kom je 4=6 supermarkten nog wel tegen in bedrijvengidsen, maar als je dat verder checkt, blijkt dat verouderde informatie te zijn. (Bodegraven, Vriezenveen) Het waren vooral kleine zelfstandige supermarkten, die onder één formule gezamenlijk de inkoop regelden.

Je andere vraag:

Bericht uit 2002:
"De supermarktformule Garantmarkt van Sperwer houdt definitief op te bestaan. Begin december heeft de stuurgroep van Garantmarkt het groene licht gegeven voor het opheffen van de formule. De meeste van de zestig Garantmarkt-ondernemers gaan over naar Spar."
http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/nieuwsbrief_20_december_2002.htm#jamin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader was een van de oprichters. Hij is inmiddels overleden. 4 = 6 heette zo omdat ze een koopzegelsysteem hadden, waarbij je zegeltjes kon kopen van 4 cent. Als de kaart vol was kreeg je per zegel 6 cent terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing