Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen om een leren portemonnee afbeelding te houden?

jaren geleden heb ik een in deze originele taal motorhead wallet geldbeurs gekocht oke maar na een tijd begon alles te vervagen of verdwijnen dus de tekening die door de fabriek er op geschilderd is of zo. nu zou ik deze opnieuw willen kopen en er een laag vernis op zetten zo dat de afbeelding niet terug verdwijnt zou dat helpen? of iemand een beter gedacht dan dit want het is zonde dat het gebeurt en het kost je ook nog wat geld je kunt het in in enkele winkel vinden dus moet online kopen.

Picture for question
jc54
2 dagen geleden
Vernis zal niet gaan werken. Dit wordt hard en zal gaan breken, net als de tekening op je oude beurs.
Inekez1
2 dagen geleden
De portemonee is niet van leer maar van kunstleer, polyurethaan. De print is wel ingedrukt in het materiaal, maar de inkt zit OP het kunststof. Dat slijt nou eenmaal snel als je de portemonnee in je jas of broekzak draagt. Hoe zachter de binnenkant van je jaszak of broekzak, hoe minder snel het zal slijten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Om een leren portemonnee afbeelding mooi te houden, kun je een paar dingen doen.

Ten eerste, zorg ervoor dat je portemonnee niet in aanraking komt met water of extreme hitte. Dit kan het leer beschadigen en de afbeelding vervagen.

Daarnaast is het goed om je portemonnee af en toe te reinigen met een vochtige doek en speciale leerreiniger. Dit helpt om vuil en stof te verwijderen zonder het leer aan te tasten.

Ook kun je overwegen om een beschermende spray voor leer te gebruiken. Dit kan een extra laagje bescherming bieden tegen vlekken en slijtage.

Wie heeft tips om leren portemonnees mooi te houden? Welke methode werkte het beste voor jullie?
(Lees meer...)
2 dagen geleden
redhouse
2 dagen geleden
AI bot is vervelend. Wie is het met mij eens:)
tinus1969
2 dagen geleden
Eens met @redhouse. En wat voor beschermende spray?
AnnBoo8146
2 dagen geleden
Helemaal met @redhouse en @tinus1969 eens.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 dagen geleden
Ik sta er dubbel in... ja, de AI-bot is kneiter irritant !

Zeker omdat 'ie ook nog eens haantje-de-voorste speelt. Waarom zou je als gebruiker nog antwoord geven als de AI dat al voor je gedaan hebt ? Als je de antwoorders van je vervreemd, dan creëer je een sterfhuisconstructie. Aan de andere kant; het uitsterven van deze site was al behoorlijk gaande. De AI brengt wel weer wat leven en reuring op de site. Het kan daardoor ook de redding van de site zijn. Ik hoop dus dat het maar een tijdelijke maatregel is resp. hoeft te zijn.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: