Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt de naam van Easytoys vermeld in track en trace of PostNL app?

Ik wil een beetje gaan experimenteren met seksspeeltjes en had wat leuks ontdekt op Easytoys. Nu woon ik samen met huisgenoten en sommige huisgenoten zien alle pakketjes die binnenkomen op ons adres in de Mijn PostNL app. Ben ergens een beetje bang dat Easytoys de naam van het bedrijf wel in die app zet en bij de track en trace ofzo.

Easytoys geeft zelf aan de bedrijfsnaam niet op het pakketje te zetten, maar er word niets gemeld over de PostNL app. Iemand die ervaring heeft bij het bestellen en weet of de bedrijfsnaam ook niet in de app te zien is?

4 maanden geleden
2.4K
ronron1212
4 maanden geleden
In de tracken en trace staat niets daarover
Utrecht
4 maanden geleden
@keesWim. De app werkt op adres, niet alleen op naam. Dus met meerderen op hetzelfde adres, heb je inderdaad dit probleem.
Ritsuka
4 maanden geleden
Dan nog zie je het in de app staan hoor
Pommerd
4 maanden geleden
De app werkt op adres zie ik in de reactie van Utrecht, dus dan zouden de huisgenoten het niet kunnen zien lijkt me.
ronron1212
4 maanden geleden
@Pommerd ze wonen op een adres.
Ikhebgeenidee
4 maanden geleden
In de app zal dan staan dat pakket is afgeleverd bij afhaalpunt en daar klaar ligt om opgehaald te worden.
Pommerd
4 maanden geleden
Ik weet niet of de naam in de PostNL app te zien is, maar je kunt er ook voor kiezen om het pakketje bij een ophaalpunt te laten bezorgen, moet je het daar alleen even ophalen. Geen enkele huisgenoot krijgt het dan te zien.
ronron1212
4 maanden geleden
@Pommerd het wordt nog steeds in de app vermeld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Easytoys verzend anoniem ~ ex PostNL medewerker
(Lees meer...)
4 maanden geleden
ronron1212
4 maanden geleden
Dat is niet de gehele vraag dus maar een half antwoord er wordt gevraagd naar de track en trace vermelding

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding