Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om personen te blokkeren zodat je zijn/haar advertenties niet meer ziet?

Hallo allemaal, ik heb een vraag met Marktplaats.
Is het mogelijk om personen te blokkeren zodat je zijn/haar advertenties niet meer ziet? Het geval is namelijk dat iemand meer dan 10.000 advertenties heeft staan en die komen allemaal bij "In je buurt" te staan waardoor ik andere advertenties niet meer te zien krijg...

1.2K
LeonardN
4 maanden geleden
Blokkeren kan volgens mij niet.
Wellicht kan je de volgend truc uithalen:
Als de adverteerder eigenlijk enkel nieuw verkoopt (wat vaak het geval is_ dan zou je na een zoekfunctie altijd even op gebruikt/zo goed als nieuw kunnen klikken. Conditie:
Nieuw
Refurbished
x Zo goed als nieuw
x Gebruikt
Niet werkend Aangenomen dat je op MP komt om werkelijk tweedehands te kopen.
DeGelderseTrucker
4 maanden geleden
Ah dat is jammer. Het gaat echt om wat er "In je buurt" staat, dus op zegmaar 1 km van mij vandaan. Vind het nog weleens interessant om te zien wat buurtgenoten verkopen haha. Helaas is daar een handelaar bijgekomen die in ansichtkaarten handelt, iets wat natuurlijk mag, maar de beste man heeft er inmiddels meer dan 16.000 opstaan wat betekent dat ik alleen maar ansichtkaarten zie...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding