Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bestelling CEWE (via website) afhalen in Kruidvat winkel?

Over enkele weken ga ik verhuizen. Met behulp van mensen uit mijn directe omgeving is (al zeg ik het zelf) een mooie verhuiskaart ontstaan. Ik kan alleen thuis niet in kleur printen.
Nu heb ik zitten kijken op de site van CEWE, maar als ik via hun site bestel moet je hem thuis laten bezorgen volgens mij. Of zijn er hier mensen actief die het wel voor elkaar kregen de bestelling (in een Kruidvat winkel) af te halen?
Ik wil het bericht niet op de telefoon zetten omdat ik bang ben dat die dan gecomprimeerd wordt. En om een laptop, iPad oid mee te nemen naar de fotokiosk in de winkel gaat me wat ver.

Bij concurrent HEMA, die een eigen fotoservice hebben, kan ik de bestelling gratis in de winkel laten bezorgen en daar ophalen (dat scheelt weer verzendkosten in dure verhuistijd).

Zijn er nog meer winkels behalve HEMA en Kruidvat met een fotoservice? Volgens mij niet toch!?

5 maanden geleden
704
Inekez1
5 maanden geleden
Als je bestelt via cewe.kruidvat.nl kun je gewoon kiezen voor afhalen bij een Kruidvat winkel ipv thuisbezorgen. Maar wat is het probleem van thuis laten bezorgen? Waarschijnlijk past het pakketje gewoon in je brievenbus dus je hoeft er ook niet voor thuis te blijven.
Inekez1
5 maanden geleden
Controleer wel even of de prijzen van cewe.nl en cewe.kruidvat.nl wel overeenkomen. Het lijkt of cewe een prijs per set van 10 kaarten hanteert en daarnaast eenmalig bestelkosten rekent. En via kruidvat zitten die bestelkosten bij de prijs van de 10 kaarten in (en zijn de 10 kaarten dus duurder). Als je via kruidvat 20 kaarten bestelt betaal je volgens mij dus 2 x het bedrag van de bestelkosten. Via cewe is dat eenmalig en ben je dus goedkoper uit als je meer dan 10 kaarten wil. Misschien zie ik iets over het hoofd, heb geen zin om het hele bestelproces te doorlopen om het goed te vergelijken. Maar let er even op voor je bestelt.
HeerVoldemort
5 maanden geleden
Ik zou het niet bij HEMA laten doen, afgelopen jaar 2x foto's laten drukken, wat een bagger kwaliteit en dat terwijl het eerder altijd goed was.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, helaas is het niet mogelijk om een CEWE bestelling via de website af te halen in een Kruidvat winkel. CEWE biedt op dit moment alleen thuisbezorging aan.
Je hebt gelijk dat je de foto's niet via de telefoon wilt versturen, omdat de kwaliteit dan kan verslechteren.
Gelukkig zijn er meer winkels dan alleen HEMA en Kruidvat met een fotoservice waar je terecht kunt:
* Albert Heijn: Heeft een fotoprint service waarmee je online foto's kunt bestellen en in de winkel kunt afhalen.
* Bruna: Biedt een fotoservice aan met afhaalmogelijkheid in de winkel.
* Etos: Heeft een eigen fotoservice waarmee je online bestellingen kunt plaatsen en in de winkel kunt ophalen.
* Gamma: Biedt fotoprint services aan in sommige vestigingen.
* Jumbo: Heeft een fotoprint service waarmee je online foto's kunt bestellen en in de winkel kunt afhalen.
Naast deze winkels zijn er ook onafhankelijke fotowinkels die fotoservices aanbieden. Je kunt op internet zoeken naar fotowinkels in jouw omgeving.
Ik hoop dat deze informatie je helpt!
(Lees meer...)
5 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding