Wat moet ik doen als ik mijn bestelling bij Bol.com niet geleverd krijg?
Ik bestelde op 30 december 2022 een artikel bij bol.com voor € 699. De levering was voorzien op 3 januari. Na heel wat heen en weer te mailen chatten met een chatbot en live, vandaag een antwoord gekregen: we kunnen hem niet leveren, we geven je geld terug. Ondertussen is het artikel echter € 60 duurder bij bol.com. Ik beantwoord de mail en laat weten dat wij het artikel alsnog wensen opgestuurd te krijgen aan dezelfde originele prijs van 699. Vrij kort nadien krijg ik telefoon van een medewerker van bol. Volgens hem is dit niet mogelijk, ook al werd me dit de dag voordien via chat beloofd. Hij beweert dat ik geen klant ben bij bol.com, maar wel bij de leverancier. Dit begrijp ik echt niet! We kochten toch bij bol.com? Wat kan ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.