Mag een webshop je meer in rekening brengen, dan waarvoor je het artikel hebtt besteld?
Ik had een laken besteld bij een webshop, maar heb over de kwaliteit geklaagd. Ik mocht voor hetzelfde bedrag wat anders uitzoeken en hen de artikelnaam en maat per mail doorgeven, mooi gebaar! Ik heb de bestelling doorgegeven op 24-10-2022 en zou nog een klein bedrag moeten bijbetalen. Op 26-10-2022 bleek dat ze het artikel fors duurder hadden gemaakt. Ik kreeg een mail dat ik 40,00 euro moest bijbetalen! Ik heb gemaild dat de prijs op de dag van de bestelling 11,69 euro per stuk was, dus dat ik er recht op heb het daarvoor te ontvangen. Ik kreeg bericht terug, dat dit niet meer na te kijken is. Kan ik dit zelf op een of andere wijze achterhalen? Het gaat om Lorrien Dekbedovertrek Manilla Satin.
De besteldatum was 25-10-2022 en op 27-10-2022 liet men weten dat het artikel duurder was.
Je hebt toch een bevestiging van je bestelling ontvangen? Daar staan alle gegevens op. Overigens, 11,69 voor een dekbedovertrek voor 11,69 dat kan bijna niet, dat is waarschijnlijk een een fout geweest, zeker niet als het satijn is. Vandaar waarschijnlijk dat je bij moet betalen. Ik zou zeggen stuur die overtrekken terug.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.