Hoe kan een webshop mij uitschrijven van een nieuwsbrief?
Al sinds een paar maanden komen er steeds newsletters binnen van een webshop. Had me uit laten schrijven meerdere keren. Mensen van de klantenservice hebben het ook meerdere keren uitgezet. Kreeg het advies om het afmelden per formulier te doen. Dat hielp ook niet.
Vanuit de klantenservice zijn er vanuit Nederland berichten gestuurd naar het hoofdkantoor. Mijn mailadres is er uit gehaald. Op een of andere manier komt deze er toch steeds weer in. Terwijl ik wel uitgeschreven ben en mijn mailadres er niet meer instaat. Gedacht wordt aan een hardnekkige technische fout waardoor het er toch weer inkomt. Het ligt ook niet bij de klantenservice. Daar zijn ze heel vriendelijk en vinden ze het ook vervelend. Is het voor hun eigenlijk overmacht, denk ik dan.
Het gebeurd niet bij iedereen. Het zou toch gewoon uit te schakelen moeten zijn? Wie heeft hier een idee over?
Ook gehoord dat accounts van klanten automatisch wordt verwijderd wanneer er langere tijd geen activiteit geweest is. Geprobeerd er op te zoeken, maar niet dit gevonden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.