Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is je pakket verzonden op Vinted wanneer je een trackingscode krijgt?

Ik heb iets gekocht op Vinted. Er staat dat ik moet wachten tot de verkoper het product verzendt, maar ik heb al wel een trackingscode. Betekent het nou dat mijn pakket verzonden is? Ik zie namelijk nergens dat het verzonden is, maar heb wel dus een code om het te volgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja.
Vinted: "Je bevestigt de koper dat je het artikel hebt verzonden door hem of haar de track & trace-code van het pakket te sturen. Daarmee kan de koper ook volgen waar het pakket zich bevindt."
Het kan 48 uur duren, voordat een wijziging in de status op Vinted zichtbaar is.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Speedylovertje
4 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord! Ik snap alleen niet precies waarom Vinted toch zegt: 'Wacht totdat (naam verkoper) je aankoop verzendt!'
Ik heb dus wel een track en trace, dus dan zou het verzonden moeten zijn, toch? Echter zeggen zowel DHL als Vinted dat het nog niet verzonden is. Weet u misschien hoe dat zit?
SimonV
4 jaar geleden
De verkoper houdt zich dus niet aan de regels en stuurt je de code al voordat het pakket verzonden is.
Soms wel, soms niet.
Een verkoper kan zelf online een track en trace nummer regelen, die uitprinten en op de doos plakken. Het kan dan nog dagen duren voordat het echt verzonden wordt.

Als de verkoper alles op het postkantoor laat regelen is het wel direct verzonden.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: