Wat kan je doen als een groot bedrijf online aankopen niet uitlevert na betaling? Ik heb betaalt met Ideal.
Ik heb een stofzuiger besteld bij Dyson.nl
Tot mijn verbazing wordt deze maar niet uitgeleverd.
De klantenservice is niet bereikbaar. Mail wordt niet op gereageerd. Ruikt als een aankomend faillissement, alleen kan ik daar nog niets over vinden.
Ik schrik hier best wel van, omdat ik van een bedrijf als Dyson niet verwacht had dat deze zo met klanten om zou gaan.
Maar heb ik gewoon pech?
Of is er een instantie die ik kan benaderen?
Het gaat om €350,- en ik heb daar eigenlijk enorm de pest over in.
Lijkt er op dat het al sinds 2017 klachten regent:
https://nl.trustpilot.com/review/dyson.nl?page=10
https://radar.avrotros.nl/forum/huishoudelijke-apparatuur-f38/organisatie-dyson-landelijk-nl-niet-bereikbaar-t194500.html
Ik heb niet van het weekend gebeld. Maar vanmorgen weer 2 uur in de wacht geen melding van hoe lang je moet wachten. Mail beantwoorden ze niet. De live chat: "page not found" Nee daar gaat echt iets niet goed.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.