wat zijn mijn rechten als consumeerder in het buitenland?
Goedemiddag,
Ik heb 4 maand geleden een aankoop gedaan bij een buitenlandse webshop. toen ik mijn product niet heb ontvangen heb ik contact opgenomen met hun klantenservice, de situatie uitgelegd en op antwoord gewacht.
de webshop gaf aan het door te sturen naar het juiste onderzoeksteam. dagen gingen voorbij en ik kreeg geen antwoord. ik ben er meerdere keren in deze maanden achter aan gegaan en ik krijg altijd het bericht dat ik maar geduldig moet zijn en dat hun team er aan werkt.
ik heb mijn geduld bewaard maar na 4 maand ben ik hier behoorlijk klaar mee.
weet iemand wat mijn rechten en plichten zijn en hoe ik hier in iets kan berijken?
*Ik heb betaald via Ideal. de bank geeft aan hierdoor niks te kunnen betekenen.
*er staan onder het tabje "contact us" een +44 (verenigd koninkrijk) , +1(amerika) en een +603 (internationaal) telefoonnummer.
advies is op prijs gesteld!,
mvg,
RR
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.